::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner
hello peeps ! welcome to super awesome. be silent rider ok :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


XXXNOTITLEXX

Assalamualaikum,,alhamdulillah..harini dpt peluang menulis blog..walaupon kekdg aku merapu..tp sini dah jd tmpt aku luah peasaan pon ade jgak..alhamdulillah jugak lah sebb masih hidup lagy..sekarang aku dah ade haty sangat2 nk berubah kepada yang lebih baik,hope so la kannn.Aku harap kan la perubahn aku nnt kekal..aku xnk mcm sekarang..umpama kata2 dari Diana Amir. sejarah lalu bukan untuk dilupakan,tapi untuk di jadikan pengajaran,dan iktibar dalam hidup..so sekarang aku nak cuba berubah,berpandukan ayat tuh..insyaallah..

                                            # ni buku yang aku baca,TITIAN MAHABAH..


Boleyh cari buku ni kat mph..sangat bnyak isi tersirat dan tersirat..doa kan penghijrahan aku ini..